Friday, March 13, 2009

Balik Kampung.. ye ye

Esok aku bersama keluarga akan balik kampung selama 3/4 hari.. Insya Allah akan kembali ke sini semula pada hari selasa petang kerana ada PTK hari khamis. Aku berasal di Kampung Dewan Besar, Labok, machang, Kelantan. Anak ketiga kepada Hj. Ab Patah cucu kepada Hj. Ali bin Hj. Isa bin Hj. Ali bin Hj. Abdul kadir bin Hj. Nuruddin bin Hj. Faqeh Abdullah.

Anak sulungku sangat gembira bila dapat tahu boleh balik kampung kerana dia minta nak balik rumah tok abah (kat kampung) hampir setiap hari. Kadang-kadang rasa naik angin juga bila selalu minta maklumlah kita pun mood selalu berubah. betul tak? Tapi nak buat macam mana anak sulungku yang bernama Ali Faqihi baru nak masuk 4 tahun. Dan pada hari ini (13.03.2009) adalah hari lahir anak ku yang kedua yang bernama Umar Hasani genap 2 tahun.

Masa balik kampung suka sebenarnya cuma bila nak balik ke k.l semula yang jadi malas sangat tu, tiba-tiba je terasa penat seluruh badan. Itulah peranan minda yang menguasai diri. Itu saja lah yang dapat saya kongsikan di sini... saya nak keluar bersembang di kedai mamak pulak.. lebih kurang pukul 12.30 malam saya akan sambung online.. kalau ada mood saya sambung semula ruangan ini... ok babaiiiiii..............

No comments:

Post a Comment