Friday, July 2, 2010

hari ini... MPAJ bertindak!!!!!!

Mlm ini pukul 11.00 mlm saya singgah di sebuah kedai aceh untuk membeli barangan dapur... tiba-tiba saya terlihat di kaunter waktu nak bayar semua rokok di kaunter tu tak ada. Hairan saya tengok dan wajah peniaga tu murung je.. bila tanya ,tak nak bagi sebarang jawapan pun. Datang seorang lagi kawan dia beritahu bahawa orang MPAJ sudah rampas semua rokok kat situ.

Apa yang hairan, sebagaimana yang diberitahu rokok dirampas itu kerana pemilik kedai tersebut hanya ada pasport, tak ada kad pengenalan. Yang menjadi peliknya kenapa rokok saja yang dirampas habis? kenapa tak sita je kedai tu...

Bila jadi kes macam ni, saya tertanya-tanya betul ke ini arahan MPAJ sebenarnya? saya bukan nak tuduh sesiapa cuma nak ceritakan pada ruangan ini kes yang berlaku hari ini.. saya tak pasti sejauh mana kebenarannya cuma kata peniaga di situ macam tu la..

Kes ini berlaku di jalan yang menuju ke Taman Saga. Kalau tak benar kisah ni lupakan la... tp kalau benar bertindaklah dengan sepatutnya.. dibimbangi ini berpunca tindakan individu yang menggunakan atas nama MPAJ je.. itu saja yang saya nak maklumkan di sini...

No comments:

Post a Comment